Kundservice i världsklass - Intensivkurs med diplomering

  • 1 995 kr

Bli ett proffs på kundbemötande med denna praktiska och engagerande kurs. Passar för alla som har daglig kundkontakt och vill kunna ge ännu bättre service.

I lager.
Artikelnummer: 2
Dela

Den här digitala intensivkursen passar för dig som har dagliga kundkontakter och som vill ge dina kunder ännu bättre service. Varje kundkontakt är ett möjligt tillfälle att skapa nöjda och lojala kunder. Det gäller att vara lyhörd, att förstå kundens behov, att våga fråga och att kunna uttrycka vad man har att erbjuda på ett bra sätt. Målet med kursen är att du ska få en god förståelse för vad ett riktigt bra kundbemötande innebär, och veta hur du kan möta kunden på ett professionellt sätt. Kursen passar bra för alla som har dagliga kundkontakter. Du går den helt på distans.

  • Kursen är en digital självstudiekurs som fungerar på dator, surfplatta eller mobil. Du tar del av den när det passar dig.
  • Du har tillgång till kursen under tre månader.

"Jag har gått från att vara rädd om kunderna är otrevliga eller arga till att veta hur jag ska gör för att vända situationen. Fick också olika tips om kundservice som jag tyckte var jättebra. Jag gick kursen med två kollegor och det är bra att vi har samma bild av hur vi ska göra". Anna A, kursdeltagare

Ur innehållet

  • Kommunikation i dagens samhälle (varför är jag som enskild person så viktig för att skapa rätt bild av företaget).
  • Vad menas med kundbemötande i världsklass?
  • Du är viktig – hur du kan leda dig själv för att ge god service varje dag.
  • Vanliga fällor - Vad skall vi undvika under ett kundsamtal?
  • Röst, ordval och kroppsspråk för god kommunikation.
  • Hur hanterar vi arga och upprörda kunder? Vi går igenom Towards egenutvecklade modell för att vända en arg kund till en nöjd kund.
  • Klagomålshantering – ett sätt utveckla verksamheten.
  • Reflektionsdagbok med övningar och självstudiefrågor

Här berättar Towards kursledare Caroline Murray Karlsson mer om kursen:


Inlogg och tillgång

När du har anmält dig och betalat får du inloggningsuppgifter inom 24 timmar. Därefter har du tillgång till kursen under tre månader. 

Vi tillämpar Nöjd kund-garanti. Är du inte nöjd med kursen och meddelar oss det inom en vecka från det att du har fått inloggningsuppgifterna får du hela beloppet tillbaka.

Om Towards.se

Vi är specialiserade på att producera engagerande e-learning, alltid med fokus på pedagogiken och människan som ska lära sig något nytt. Läs mer om oss på towards.se.

Är ni flera från din organisation som vill gå den här kursen? Kontakta oss på [email protected] för anmälan och pris.